RETUR PRODUSE


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor vor cadea in sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea banilor se face numai in contul IBAN al clientului specificat in formularul de retur.
Nu se accepta colete cu ramburs.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
• intr-o stare perfecta, fara urme de utilizare vizibile
• cu etichetele originale si in ambalajul original
• cu toate accesoriile aferente
• certificatul de garantie in original
• insotite de formularul de returnare completat si semnat de catre proprietarul produsului
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
• Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, indoieturi, etc.
• Produsele personalizate dupa cerintele (reteta/prescriptia de ochelari) clientului – ochelari de vedere (rame si lentile).
• Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume PrenumeAdresa: Str. Nr. Oras, JudetDestinatar: GRANDE OPTIQUE SRLAdresa: Iasi, str. Sf. Lazar nr. 30, jud IasiTelefon: +40 758.345.547
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Aceasta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Costurile de transport retur produse vor fi suportate de catre client, clientul va achita taxa de transport la curier in momentul expedierii coletului.
NU SE ACCEPTA COLETELE RAMBURS!
Modelul de formular tip pentru returnare produse:====================================================================================
Denuntare contract / Returnare produs
Subsemnatul …………………..………………….., posesor al CI seria ………., nr. ………………….., emis de ………….………………….., la data de …………..……, cu domiciliul in localitatea ……….………………….., judet …………………………….., strada ………………………….., am cumparat [bunul achizitionat / contractul cu nr.] …………………..…………………..…………………..………………………… in data de …….…………………..
Cu aceasta ocazie, am achitat suma de ………………… lei pentru factura fiscala seria …… nr. …………………..
In baza dreptului de denuntare unilaterala a contractului prevazut de O.U.G. 34/2014, doresc sa returnez bunul achizitionat/sa reziliez contractul si solicit returnarea sumelor platite in contul bancar [precizeaza codul IBAN al contului unde vrei sa incasezi banii]
Cont iban: ………………………………………………………..  Banca:……………………………..
Nume beneficiar: …………………………………………….
Data………………………………..                                                           Sem…………………………………..
=====================================================================================
Inlocuire sau retur bani
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre OPTICON in contul indicat la completarea formularului, daca sunt indeplinite toate conditiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: [email protected]
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostiinta si este total de acord cu cele mentionate mai sus.